Overige praktische zaken

Traktatiebeleid

Wij zetten leerlingen die jarig zijn graag in het zonnetje. Daar past een feestelijk moment bij met een traktatie. Wij willen het uitdelen van een gezonde traktatie graag stimuleren. Op www.gezondtrakteren.nl staan allerlei voorbeelden van traktaties die lekker en niet te groot zijn. Neem bij het bedenken van traktaties de volgende punten mee:

• Zorg dat de traktatie niet te groot of te veel is (één is genoeg en klein is oké);
  • Kies bij voorkeur een gezonde traktatie;
  • Denk eens aan niet eetbare traktaties;

U kunt bij de leerkracht navragen hoeveel leerlingen er in de klas zitten en of er rekening gehouden moet worden met kinderen met een dieet, allergieën etc.

Oud papier

Verzamelen jullie met ons mee? De papiercontainers van de school staan in de nis in de Steve Bikostraat ter hoogte van de nummers 362-366. Om overlast te beperken, vragen we u zorgvuldig te zijn met het storten en zwerfvuil te voorkomen.

Luizencontrole

Na elke schoolvakantie wordt er in elke klas een luizencontrole uitgevoerd. Ouders worden over de controle geïnformeerd door de leerkracht of de klassenouder.