Samenwerkingen

Opvang bij ons op school

We werken intensief samen met de opvangorganisatie Kind&co ludens. Dat doen wij om de overgang van school naar opvang zo soepel mogelijk te laten verlopen. Om dat te realiseren is een medewerker van Kind&co ludens ook onderdeel van bouwteam 1, 2 en 3. Zij starten om 9.30 uur in de groep. De resterende tijd draaien de leerkracht en de pedagogisch medewerker samen de groep.

Om 14.15 uur, als de schooldag voorbij is, neemt de pedagogisch medewerker alle kinderen die naar de BSO gaan mee naar het BSO lokaal. Zo gaat de schooldag naadloos over in de buitenschoolse opvang. Deze soepele overgang zorgt ervoor dat het kind weinig wisselingen ervaart op een dag.

Kind&co ludens biedt op onze school, peuteropvang, tussenschoolse opvang en buitenschoolse opvang van 2.5 tot 13 jaar. De kinderen zijn hier welkom om samen te spelen, ontdekken en groeien.

Peuteropvang

Voor kinderen van 2 tot 4 jaar zit VE Pinokkio in onze school. Door samen te spelen, leren de kinderen al hoe het er in een groep aan toe gaat. Zo bereiden ze zich alvast voor op de kleuterklas. Voor meer informatie en inschrijven kun je kijken op de website van Kind&co ludens: www.kindencoludens.nl.