Wilt u uw kind aanmelden voor onze school?
In Utrecht wordt het aanmelden voor basisscholen centraal geregeld. U kunt uw kind aanmelden op onze school via de site: https://naardebasisschool.utrecht.nl in het kwartaal dat uw kind drie jaar geworden is.

Circa 2 weken na het sluiten van een kwartaal krijgen u en school een plaatsingsbericht van de gemeente. Daarna nemen wij contact met u op voor het aanmelden op school. U ontvangt dan van ons een inschrijfformulier, waarmee we uw kind inschrijven op onze school.

Mocht uw kind specifieke onderwijsbehoeften hebben, dan dient u dit op het inschrijfformulier aan te geven. Deze informatie bespreken wij intern en op grond daarvan bepalen we of wij de zorg kunnen bieden die uw kind nodig heeft, in het kader van Passend Onderwijs. Wellicht nodigen we u ook uit voor een gesprek.

Zij instroom
Verhuist u of wilt u overstappen van school, ook dan kunt u contact met ons opnemen door een mail te sturen naar via info.voordorp@spoutrecht.nl. Geef dan aan voor welke groep(en) de aanvraag betreft en hoe wij u kunnen bereiken. Vervolgens zal één van onze intern begeleiders contact met u opnemen.